asparf.blogg.se

Måndag

Publicerad 2013-11-15 04:18:47 i Allmänt,

Vaknade förvånansvärt tidigt för att ha sovit i warwick, det blir alltid så himla ljust där och det är så lyhört. Vaknade klockan nio, för den som ville veta :)

Carson kom och la sig bredvid mig och sa "snälla Anna, snälla följa med till sheryls och ha frukost med oss!" Kunde ju inte säga nej, så vi tog värt pick och pack och åkte. 
Vi snabbade självklart påvägen, vi kan aldrig åka någonstans utan att stanna på vägen. Spelar ingen roll vart vi ska! Aja, vi köpte bagles!!!

Hos Sheryl var hela familjenfamiljen. Carson och små tjejerna Emma och leila lekte, Patrick och jag spelade kort osvosvosv matt hade under kvällen innan haft jätte ont i sin tand och nu hade hela hans kund svullnat upp. Kunde inte kolla på honom utan att skratta! Kände mig så elak så berättade för honom om när jag får munsår (ni som vet vad det innebär, ni vet. Resten av er får nog se det någon gång...), det kändes lite bättre då på något sätt. 


Vi åt i alla fall vår frukost, spelade kort, kollade på tv osv. Sen åkte jag heather och Susan tillbaka till farmen. Vi hade jätte lite bensin så jag och Susan bytte plats och så åkte jag och Susan genom den lilla staden och köpte bensin. Så roligt för jag har så svårt att tanka här, för det är inte min bil, vill inte screw up liksom. Så jag gick in som en dum blondin (som Heather sa) och frågade om han som jobbade kunde hjälpa oss, vilket han kunde men han kollade rätt konstigt på mig. Haha

Tillbaka på farmen hämtade vi hästarna, började borsta dem och fixa dem. Sen kom en man med sin häst, en häst som skall vara i deras stall. Jag fick givetvis inte rida då för hästarna blev helt vilda när dem såg den andra hästen. 
Medan Heather och Susan red så åkte jag till killarna som fortfarande var hos sheryls och kollade på film. Vi tittade på hell boy och mad men 2, himla kul film men jag somnade! 

Vi åkte sedan till Susan igen, packade ihop våra saker. Åt lite chilli och åkte sedan hem. Matt skulle också hem så jag och Heather åkte med honom. Vi stannade på en mack för att tanka. En kille kom fram för att hjälpa till och när vi åkte där ifrån sa Heather och matt i kör att den killen så hårt hade spanat in mig och försökt flörta med mig. Så himla dålig på att se sånt men det var i alla fall kul :)

Sen började vi bråka i bilen, första riktiga argumentationen jag haft med matt. Intressant, för han är såå envis och har allltid rätt! Denna gången handlade det om musik, vi (jag och Heather) ville byta låt men i hans bil är det hand regler, tydligen. Så vi fick inte byta och då blev det tjafs. Så mycket så att han sa att han skulle släppa av oss vid vägkanten. Så han stannade och jag hoppade ut, stängde dörren. Stod där i några sekunder innan jag hoppade in igen, för jag hade fasen ingen aning om vart jag var. Sen sa jag att om vi hade varit närmre nyack hade jag hoppat ur! 

Sen blev det tyst. 

Sen på något vänster började vi prata om feminism och en ny stor diskussion startade! Haha så himla roligt för han trodde på riktigt att feminister (allaALLA) ville ha all makt osvosvosv ni vet vad jag menar. Det är ett ord jag vill använda men kan inte hitta, kvinno....! 
Aja, vi kom inte så långt innan vi hoppade ur och shoppade på wahlgrens. Jag och Heather var långsamma så för att spela oss ett spratt åkte matt till en annan parkering. Sen åkte vi hem, hem, hem och jag tog en lång skön dusch! Mm 

Sen sov jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela