asparf.blogg.se

Måndag

Publicerad 2013-11-06 03:51:13 i Allmänt,

Igår, måndag, var en rolig dag. 
Vakande, gjorde mig iordning. Hade denna utstyrsel på mig och kände mig väldigt höstig.

Aja, sen hemma vek jag lite tvätt och sen begav vi oss. Matt Susan och jag åkte till marshalls. Jag fyndade lite pyjamas byxor och underkläder. Sen blev jag och matt uttråkade så vi gick runt och kollade på lite anda affärer, typ som en dollars affärerna! Vad är det för affär? 

Sen ringde Heather och panikade så vi var tvungna att åka snabbt till hennes skola, men vi trodde att vi skulle hinna med att handla lite på costco - sprang runt som galningar på detta enorma billiga amerikanska varuhus. 
Hämtade upp Heather som missade sin piano lektion, Susan släppte av mig vid carson skola och jag hämtade honom och vi gick till kartells och köpte snacks.  Hemma gjorde carson sin läxa med en gång och han ville ha min hjälp, ingen annans! Wohoo 

Han sprang till Matthew och jag och Heather åkte till affären för att handla och för att hämta upp Patricks "kvarglömda böcker" i skolan. Så himla kul att gå runt i en riktig amerikansk skola! 

Vi åkte och köpte bacon, smink och choklad. Träffade heathers två kompisar i affären och en av dem frågade om jag var 16... Tack, verkligen! 
Åkte hem, svängde förbi wahlgrens och hittade lite annat kul.

Gjorde breakfast till middag igen och sen hade Susan den fantastiska idén att vi skulle gå på bio! På en skolkväll? Jajamän, för tisdagen var en helgdag. Election day! 

Vi såg en så himla fin film, verkligen. About time! Jag blev så himla berörd av den. Den var söt, rolig men samtidigt så himla sorlig. Satt och snyftade ett tag och fick världens hemlängtan, längtade speciellt efter pappa och mamma! Satt där i mörkret och tyckte synd om mig själv haha 

Det var min kväll igår,  sen hände detta! 
Mina glasisar har blivit mina läsgöasögon! Funkar utmärkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela