asparf.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2013-11-08 00:30:00 i Allmänt,

Vaknar upp och känner med en gång att denna dagen är piss! Vaknat på helt fel sida
Såhär kände jag mig!

Går ner och gör iordning lite frukost, både Ian och matt är hemma och gör mig sällskap. Ian visade upp sitt blodiga finger för oss, han hade rakat sig och sluntit och skurit av sig toppen på pekfingret... Sen fick jag ett uppdrag, att skjutsa Heather till skolan, hon hade försovit sig. Hoppade in i bilen.

Väl hemma igen var Ian och matt fortfarande de vid frukosten, slog mig ner med dem men kunde inte sura där länge innan matt sa något och jag kunde inte ta det och gick till min bästa vän, tv:n. Haha deppigt Anna. Men just då var tv;n min bästis. 

Sen tvättade jag lite, plockade iordning. Det vanliga. Men fick världens sug att rensa, så jag satte igång med kylen. Matt kom och störde mig, tyckte jag, så jag skrek åt honom att dra. Han sa att han blev rädd för mig och det enda jag kunde komma på att säga tillbaka var "det borde du vara!" Sen pratade inte han med mig på säkert två timmar vilket är väldigt ovanligt! 

Jag fortsatte sedan med skafferiet, rensade som en galning. Åt resterna av linssoppan, har kommit på att det är så himla gott! Speciellt med smällt ost på muummmmma 

Aja, medan jag stod där var både Susan och matt i köket och självklart sa matt något och jag fick spel igen! Susan var på min sida, och jag fick förklara för matt att jag har min mens och att han borde back off. Var på vidrigt dåligt humör igår, kände mig nästan elak!

När jag rensat klart gick jag för att hämta carson från skolan, men han ville inte hem utan han ville stanna på fritids liknande tjofräs... Gick hem och kollade på tv! 


Susan Ian och heatet hade haft utveckingssamtal och hade påvägen hem köpt paj, åh himmelskt! 
Efter det var det som att jag blev snäll igen. Nästan! 
Patrick var på bra humör, han gjorde milk shake till oss, pysslade och var allmänt fin! 

Sen fick jag och Heather uppdraget att hämta upp thai maten som Susan beställt. Heather berättade om sin dag, att det går runt ryckten på skolan om festen hon var på, och vissa är om henne fastän hon inte gjort något! 

Vi åt middag, jag var allmänt spydig mot matt. Han frågade om vi skulle spela kort, han frågade en gång, och jag svarade "nej! Ja, du hörde rätt jag sa nej!" Och han tittade på mig sårat och sa "förlåt att jag frågade". 
Usch, vilken hemsk människa jag är!

Sen tog jag en dusch, målade mina naglar, spelade kort med matt, tittade på tv och läste min bok.

Förövrigt så var en kille här som heter Viktor, han skall kanske hyra deras källar lägenhet. Han är så himla mysig. Han är en stor svart man med nästan rakat huvud och han pratar som Kim kardashian. För er som inte vet hur hon pratar, kolla upp. Det är i alla fall lite släpigt och CALI. Han är homosexuell och drag Queen! När han såg mig och Susan sa att jag var från Sverige sa han "girl, you look like Sweden!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela