asparf.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-11-11 01:02:01 i Allmänt,

Igår hände inte mycket. 
Jag gick upp, åt frukost framför tv:n. Kollar bara på en kanal, delvis för att jag bara vet en kanal som sänder bra saker men också för att det är the Cooking channel! Älskar ju fasen sånt 

Sen gick jag på en tur med Jerry, inte en så lång för det regnade :( hemma var Sandra, the clening lady och vi jobbar lite tillsammans. Hon gav mig i uppdrag att dammsuga. Vilket jag inte gjorde, nu när jag tänker efter! Bra jobbat 

Jag tog en napp istället, är så himla trött runt 12 tiden, vet inte varför. Aja, vaknade upp hög musik som kom från rummet bredvid, growl eller vad fasen det heter. Ni vet när personen bara skriker mycket och hest! Helt livrädd, men det var bara matt som lyssnade - "ingen fara Anna!" 

Patrick var även hemma för han hade bara en halvdag i skolan. Blev med bjuden på lunch, men det tig lite tid innan pat kunde bestämma sig så jag passade då på att åtminstone dammsuga mattorn! Bra jobbat Anna!!

Vi åkte till ett ställe som heter stir crazy. Man väljer vad man själv vill ha, som en buffé och sen wokas det framför en. Himla gott! 
Mm, oljigt och gott! 

Sen fick vi skynda oss, för Patrick och Heather skulle både till tandläkaren. Samma tid som carson slutade skolan. Det regnade så Susan ville inte att jag och carson skulle gå hem så hon fick sin väninna eileen komma och hämta oss. Jag tyckte väl det var lite till överdrift, för set regnade knappt och det tar mig och carson ungefär tio minuter att gå hem. Aja, vi kom hem utan att bli blöta i alla fall. 

Hemma gjorde carson läxan, matt hjälpte honom med piano läxan och sen fick han titta på 10 minuter tv. Sen var vi tvugna att spring till lektionen. Påvägen köpte jag en starbucks gingerbread latte!! Godaste på länge. Tycker vanligtvis inte om varamdrycker när det är så varmt som det är här nu, men den!! Mums

Sen rullade dagen på, jag och carson pysslade en del. Matt satt med oss en stund och sa att han skulle måla av mig. Åh, kul tänkte jag. Men såhär blev det

Tack! Näsan är ju rätt lik men sen, vad hände? 
Jag och carson gjorde regnbågen. Vi kände att det behövdes. 

Sen spelade jag kort med Ian och matt, faktiskt riktigt kul! Åt godis och spela :) 
Sen blev det lite film och sen gick jag och la mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela