asparf.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-11-02 04:46:16 i Allmänt,

Halloween!! Wohoooo

Vakande, gick ner till köket där Eve satt. Hon hade kört Heather till skolan för det var halloween och alla klär ut sig i skolan med. 
Carson och Patrick var hemma, mådde betydligt mycket bättre men ar inte helt bra. Jag dammsög, tvättade, rensade skafferiet och fick andra uppdrag som att köpa Patricks medicin och köpa starbucks till Susan. 

Hemma bytte jag om till min minion kostym! Jag och Heather var båda minions, carson var en zoombie, Ian var Gru från dumma mig! 


Sen gick jag och zoombien och Gru och trick or treatade. Så himla kul! Men när vi kom hem insåg jag hur konstigt det måste sett ut. En man runt 50 års åldern, en tjej runt 20 år och en liten kille på 7 år. Haha vilken skara liksom 

Aja, hemma var massa folk. Släkten, heathers kompisar och andra människor. Vi åt chili och bara umgicks. Jag fick förövrigt en allergisk reaktion, hade silverfärg runt ögonen som började kli och när jag tvättade av den så var jag hel röd runt ögonen :( 

Colin, Matts bror, var så fin och frågade mig hur det var och frågade om jag skulle med på Jersey fest! Så himla fin kille men så blyg

Sen satt jag Susan Ian och matt och pratade om droger, alkohol och andra saker som är intressanta att snacka om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela