asparf.blogg.se

13

Publicerad 2013-10-02 04:51:25 i Allmänt,

mitt liv här blir inte så himla spännande under veckodagarna. det blir lätt samma sak och det kanske inte är så intressant att läsa om. att jag hämtar barn, tvättar och städar varje dag.

så, vad vill NI veta?
vad jag äter?
något om familjen?
vad jag shoppar? (vilket jag inte gör så ofta)
vad som helst, snälla säg vad ni tycker är kul så ska jag försöka skriva om det :)

god natt!

(Bilder på vad jag fyndade idag på marshalls kommer imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela