asparf.blogg.se

13

Publicerad 2013-10-01 16:45:51 i Allmänt,

vaknar så sent nu förtiden, kl 10. det känns lite dumt mot susan att vakna sent, ska ställa klockan framöver!

så igår hände det inte mycket mer än att heather och patrick var sjuka. jag tog hand om dem (kollade på tv, hämtade mat). tvättade två omgångar med tvätt, vek, sorterade strumpor, dammsög mattorna i huset och hämtade carson.
carson har en kompis som heter mathew som är busig. han cyklar på vägen fastän han inte får. han bryr sig inte så mycket om regler liksom så när carson är med mathew så blir det ibland kaaaoozz. carson försvann typ 10 minuter, jag hade ingen aning om var han var och det visste inte mathews föräldrar heller. gick runt kvarteret säkert 2 gånger innan jag såg honom. + att han är rätt dålig på att lyssna, alltså om han leker något eller typ kollar på tv så är han så inne i det att han inte hör. eller så ignorerar han mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela