asparf.blogg.se

14

Publicerad 2013-10-02 20:51:25 i Allmänt,

så himla roligt att kolla statistiken på bloggen. ena dagen har jag typ 20 stycken som läser andra dagen har jag upp emot 80 stycken! i vilket fall så är det kul att se att folk läser om mitt lilla äventyr! idag har varit den slappaste dagen av dem slappaste. heather och patrick är fortfarande sjuka, så vi har bara kollat på film idag! yay ska hämta bilson (hehe carson) nu från skolan och sen får vi se vart vi hamnar! förresten, tänkte investera i en kamera så ni kan få bättre bilder (och för att jag gärna vill ha en!) men mer om det senare! + allt jag köpte på marshalls kommer upp senare idag! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela