asparf.blogg.se

15

Publicerad 2013-10-04 04:26:00 i Allmänt,

så himla dålig uppdatering. förlåt! idag har jag vaknat, insett att heather och carson är hemma från skolan, sett carson och susan åka till farmen, gått ut med garnnhunden (vilket förövrigt är mitt nya jobb!), åkt till the mall, köpte 2 toppar och 2 par trosor, åt frozen yoghurt, åkte hem, gick med patrick till sin kompis, gick hem, kollade tv, gick och hoppa studsmatta med carson, lekte med grannhunden, passade barnen, åt så himla god mat (!) och nu höjd punken JAG LA BÅDE PATRICK OCH CARSON SAMTIDIGT!! det har aldrig hänt innan, jag har alltid fått lägga carson och sen försöka få patrick att sova vilket är svårt för han vill att alla skall vara hemma (vilket inte susan och ian var). men idag, då gick det finfint!!! LYCKA vet inte vad som händer imon men i helgen åker jag med familjen till warwick, deras farm! (förresten, äter så himla mycket junk!) (ska göra en dag med mat, alltså ta bild på allt jag äter, kan bli intressant och skrämmande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela