asparf.blogg.se

20

Publicerad 2013-10-09 04:46:55 i Allmänt,

suttit och knåpat med video, spelat in, lagt upp på youtube (vilket tog typ forever) och ska nu ladda upp på bloggen och inser att HELVETET LAGGAR SÖNDER! moorrrrrr
 
jag sa mest bara strunt, men tänkte att det kunde varot kul att kolla på + att ni får höra min vackra...stämma!
 
i vilket fall. Idag trodde jag att jag skulle få ha en dag för mig själv så jag hade planerat att gå ner på stan, kolla lite affärer osv. Men det blev inte riktigt så... Jag gick ut med Jerry som vanligt och trodde jag skulle komma hem till ett tomt hus. Men icke sa nicke, Patrick hade vägrat att gå till skolan idag. Susan hade försökt i tre timmar. Så jag tog med Patrick till biblioteket och gjorde läxor, hade faktiskt riktigt mysigt. Åt lunch på the art café, gick hem och köpte en donut och nu är vi hemma. 
 
har inte gjort så mcyket mer än att hänga med patrick idag. 
men vi åt en skit god middag, enchilladas (?) med guac, creme fraiche och tacochips! mm 
hjälpte heather snabbt med läxan och sen kollade vi på nyheter. ian somnar alltid i soffan, så himla kul. man kan prata med honom och han "mhm:ar" tillbaka som svar!
 
ny dag imorgon (duuh) och förhoppningsvis kan jag gå på stan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela