asparf.blogg.se

21

Publicerad 2013-10-10 00:04:38 i Allmänt,



Hejhej! 
Skaffade nyss blogg.se appen och förhoppningsvis blir det lite fler updates men kortare inlägg! 

Just nu sitter jag och passar carson och matthew när dem hoppar på studsmattan. Rätt tråkigt, men någon måste ju göra det! 

Idag har jag sorterat post... Typ lagt i högar efter datum, vart de kommer ifrån osvosvosv 
Sen som ni ser på bilden, har jag passat Jerry! Wiihii
Försökte Skypea med Johanna men det gick piss dåligt.. Aja nästa gång! 


Det är ungefär 3 veckor kvar till halloween och såhär ser några av husen ut i området! Folk frågar redan vad man ska vara, det är seriöst här! De har en stor parad, stora fester och allaallaALLA klär ut sig! Yeeahh

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-10-10 00:54:27

hahah förlåt för Skype, jag villa snacka en snabbis när jag var på väg i stan men när du svarade var jag mitt i stureplan så det kändes lite fel att skrika in i telefonen "HAAALLÅÅÅ" med dig på video på skärmen ahhaah

imorgon kör vi om !

PS. du måste vara något coolt på halloween, typ....en tulip

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela