asparf.blogg.se

24

Publicerad 2013-10-13 05:42:45 i Allmänt,

Det blev ingen hajk... Surprise! 
Nä, men det gör inget. Vi åkte till ett hamburger ställe mitt ute i ingenstans där eves man spelade med sitt band. Dem var jätte bra, faktiskt! Susan började sedan sjunga med dem vilket var jätte mysigt och hon dedikerade en låt till mig! Stolt


Sen käkade jag och Heather lite pommes frites med tryffelsås och det var sååå gott!! 
Precis när vi skulle åka så, självklart, trampade jag i hundbajs!! :( fick hoppa in på ett ben till restaurangen och fråga en kille om en påse. Dem hade ingen men han var så gullig och gjorde en till mig. Han flyttade lite med mig vilket var kul hehe, nu är jag lite arg på mig själv att jag inte stannade och pratade för deg hade kunnat vara min chans att få en amerikansk friend. Låter deppigt men får ta alla chanser liksom! + att killen var himla söt! Måste åka tillbaka

Hemma gick jag och Heather sedan till ett kafé. Satt där i säkert två timmar och pratar om livet! Hon är väldigt mogen för sin ålder. Sen gick vi och köpte glass, gick hem och så lärde jag Susan, Ian och Heather svenska. Heather ska säga till sin cruch "du är så snygg" och "jag älskar dig"


Nu kollar vi på film och jag är så trött! 

Vi kanske ska till warwick imon, men bara kanske. För man vet aldrig här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela