asparf.blogg.se

24

Publicerad 2013-10-12 23:45:52 i Allmänt,

Ny dag! 

Igår var Heather, Susan och jag uppe sent. Vi satt uppe till klockan två och pratade om min och deras släkt. Himla intressant! 
Så idag är jag trött, men gick upp tidigt för att göra gott - gå till kyrkan och göra lunchpåsar till hemlösa! Kände mig så himla glad och duktig, dagens goda gärning. Men kände mig samtidigt så nere av att folk har det som dom har det. 

Såhär varmt är det, Barbent!

Sen tog jag med carson och Patrick till the cristal shop, var där en timma. Delvis för att räkna alla Patricks coins, han hade 25 dollar i mynt!!! 
Aja, jag köpte en kristall för den ska göra mig lugn. Känns bra! 

Vi gick sedan till parken, kastade lite boll och sen blev killarna griniga så vi fick gå och äta. En bagle (note to myself: carson tycker inte om toasted bagles) på the art café! Sen drog vi vidare till en affär fylld med krimskrams och sen, och sen, och sen köpte vi glass. S'MORES & PEANUTBUTTER!! C'MON

Krimskrams!

Patrick gick till en kompis, så gjorde även carson. Så jag tog en nap, och nu kollar jag och Heather på serier. Skit läskig en, american Horror stories! 
Vi ska snart ta en hajk och sen vet jag inte vad som händer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela