asparf.blogg.se

26 el 27

Publicerad 2013-10-16 05:39:53 i Allmänt,

Idag. Idag vaknade jag efter 12 timmars sömn! Det var längesen.

Åt frukost, hjälpte sedan Susan med att rensa ut lite saker som vi sedan skänkte till någon organisation (typ räddabarnen) efter den goda gärningen åkte vi till marshalls och shoppade! Köpte fyra bh:ar, en tjocktröja, sex par strumpor och ett par jeans för 100$! Kom igen, så himla bra

Åkte sedan och hämtade carson och deras granntjej Emma. Lekte lite jage med dem innan vi gick hem. Hemma åt vi lite snacks, carson gjorde sin läxa och Patrick kämpade emot att göra sin, han vill aldrig göra sin läxa!

Sen tog jag och Heather bilen till the mall. Det är en stor homecoming dance på lördag så hon "måste" köpa en ny klänning! 
Heather hittade två hon tyckte om efter mycket om och men. Sen köpte jag ett par nya vans (Ellen du vet nog vilka det blev!) sen handlade vi mat och åkte hem. Åkte fel först och vi båda panikade för det var mörkt och vi visste  inte vart vi skulle!

Kände mig rätt vuxen när jag körde Heather till the mall, handlade och körde hem! 

Nu är jag så trött! Men jag har haft en fin dag :) 
Inorgon så ska jag gå på lunch med Zarah, så det blir en fin dag! 
 
P.s tappade min telefon idag igen... Inte hårt alls utan från soffan ner på mattan men den gick sönder ändå mer... Måste fixa det! D.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela