asparf.blogg.se

28 el 29

Publicerad 2013-10-17 20:29:34 i Allmänt,

Nejnejnej, nu har det hänt! 

Jag har slösat alldeles för mycket pengar... På detta: 

Från vänster: 
- En vit stickad tröja från gap
- Ett par (till) Levis jeans - fynd från marshalls 19$
- vinröd kofta från lucky brand
- ett grått linne från uniqlo
- en randig långärmad tröja också från uniqlo
- en ljusgrå tjocktröja från Roxy - också ett fynd från marshalls 25$
- baseball tröjan är från gap, har alltid velat ha en och nu har jag det! 
- strumpor från marshalls 
- fyra bh:ar från Calvin Klein - fynd från marshalls 10$ styck 
- skönare trosorna från gap 

Ochochoch VANS! Äntligen fick jag köpt mig ett par till för bara 50$




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela