asparf.blogg.se

29

Publicerad 2013-10-18 23:39:18 i Allmänt,


Vad har jag gjort idag? 

Carson var sjuk idag så fick passa honom. Vi spelade Wii på morgonen, kollade på tv och sen gick jag på en promenad med Jerry!
Hemma igen var jag tvungen att gå upp och byta om för jag hade valt helt fel kläder - hel svart klädsel - och det var så himla varmt, säkert 25 grader! 

Sen gick tiden så himla fort. Skypade med min broooor, jajajja! Första gången på fem veckor... Sen gjorde matt lunch till oss (carson, Susan, matt och mig) så himla goda hamburgare! 

Vi spelade sedan spel och sen var det dags för Carsons pianolektion. Följde med honom dit, fick träffa lite folk vilket var kul! 

Hemma var Patrick och han spelade minecraft som vanligt. Jag hade lovat att ta med carson och Patrick till the pet store, så vi tog bilen (JAG KÖR HÄR!!) och köpte det vi skulle ha. På vägen dit var de så jobbiga, de inser inte hur bra dem har det. Dem ville ha två nya fiskar men Susan sa nej och då börjar de bråka med henne och säga dumma saker - killarna har sex hästar, tolv hönor, tre hundar, en katt, en ödla, en guldfisk, en kanin, en hamster och det är inte tillräckligt? Jag flippade! 

Aja, hemma fick jag och matt passa barnen gör Ian var sen från jobbet och Susan skulle på repetition då hon skall sjunga på en basar-liknande grej! 
Matt gjorde tacos och jag fick se till att killarna gjorde sig iordning för kvällen! 

Var helt slut efter den dagen! Matt frågade om jag var ledsen för jag var så tyst och såg sliten ut... Tack! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela