asparf.blogg.se

33

Publicerad 2013-10-22 03:02:45 i Allmänt,



Idag åkte vi hem från lugnet, friheten och havet! 
Vi åt frukost, gjorde oss iordning och packade ihop bilen. Sedan fick vi leta efter daggs glasögon som hon tappat bort, efter trettio min hittade vi dem.. I hennes väska! 
Sen bar det av, med ett snabbt stopp på pepperonis för en slice pizza! Mm-hm

Jag körde i två timmar och sedan var jag död! Så trött så jag och dagg bytte plats och sen sova jag tills vi nästan var framme! 

Hemma i daggs lägenhet tittade vi på lite tv och sen var jag tvungen att traska ner de 17 block:sen till busstationen! 

Nu är jag hemma, Heather målar mina naglar blod röda, det är ju snart halloween! 
Carson och Patrick verkade vara glada att jag var hemma. Carson kramade mig och sen satte han sig på mitt huvud "som man gör med sina nästan kusiner". Patrick har varit ledsen hela dagen, vet inte vad det är!
Matt kom hem nyss, log och kom över och sa "du får en kram, jag har saknat dig"! Fin grabb, känner mig rätt hemma här när jag vet att jag är saknad av de flesta i hemmet, fastän jag bara varit borta i tre dagar

Nu ska jag gå och äta oreos, yeaah Buddy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela