asparf.blogg.se

Update

Publicerad 2013-10-26 17:24:21 i Allmänt,


Patrick hittade dessa i affären, blev helt till sig för det är Annas och dem är från Sverige! 
Matt ska vara denna Donna på halloween, hittade en klänning till honom. 



Jag och Heather var på bio igår, såg crazy grandpa, en film som är gjord av jackass gänget. Så himla rolig film, men så jäkla konstig! "She's my cherrypie"
I vilket fall, bilden visar hur vi köpte popcorn som man sedan hällde varmt smör på. Mådde nästan illa av att bara se det. Sen hällde Heather på choklad doppade russin i! Men det var himla gott, men Gud vad jag mådde illa sen när jag körde hem! 

Liten update! 
Torsdag - fredag kommer mer i detalj sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela