asparf.blogg.se

2

Publicerad 2013-09-21 13:51:05 i Allmänt,

igår, min andra dag här, var både lugn och lite små stressig. 
 
hade världens degdag på morgonen. satt i solen på trappan och läste min bok "en man som heter ove" som är himla fin! somnade ut på deras veranda, åt godis och skypade med ellen. fint att se hennes ansikte igen 
 
matt gjorde lunch och det blev meatball sandwiches, köttbullar dränkta i tomatsås och ost som han la på bröd! himla gott faktiskt, men sjukt söligt 
 
när susan kom hem så åkte vi och hämtade carson på skolan. han lekte med två kompisar, så jag och susan stannade på lekplatsen bakom skolan. där var det redan några barn som lekte och dem var så himla uppkäftiga mot varandra fastän dem var kompisar. 
 
anyway, åkte hem, lekte med vattenslangen - skulle bilda en kanal på gatan, gick sådär. åt pizza, skulle passa grannarnas barn men mannen i familjen mådde inte bra så ska passa dem imorgon (idag)
 
susan och heather åkte till deras hästar, ian och carson var på scout möte så jag och patrick var ensamna hemma och kollade på film tills JAG somnade i soffan...
 
min dag, rätt trevlig!
 
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela