asparf.blogg.se

5

Publicerad 2013-09-23 22:52:42 i Allmänt,

åhhhh hade nyss skrivit ett helt inlägg om dagen och så försvann det
 
"nä, nu é jag arg" (som emil i lönneberga säger)
 
i vilket fall. carson var inte sjuk, inte alls. alla drar ju det kortet "mamma, jag mår inte bra (fastän man alltså gör det) får jag vara hemma idag?". killen är smart
 
susan och jag rensade ut nästan hela carsons rum idag, carson var inte så glad. men när han satt vid tvn så passade vi på. slängde, gav bort och behöll - högarna vi hade. väldigt mycket ge bort. susan skulle springa på möte och så jag var kvar med carson.
 
jag och matt gick med carson till kristall shoppen igen. vi har varit där 5 gånger nu. carson kan typ allt som kristaller, eller han tror det i alla fall. 
när vi insåg att den var stängd vände vi om, gick till Jonny Cakes som är en typisk amerikansk diner. matt var tvungen att gå hem så jag och carson var på dejt. han tyckte inte om att jag sa det... 
 
efter det rullade vi iväg, jag för att jag var så mätt och carson för att han har sin sparkcykel som han tar över allt. han är förövrigt livsfarlig, slänger med den hit och dit. trixar och håller på. trillade säkert 4 gånger, tycker ju att grabben borde lära sig något men icke
 
vi gick sedan till parken där grabben fick springa av sig lite. lekte i klätterställningen, sprang runt osvosvosv
nere vid vattnet var massa ankor som vi ville mata men vi hade ingen mat till dem :(
 
anyway, hemma var det ett berg av matvaror på bordet så jag och matt fick packa upp det. vi är ju trots allt 7 stycken som bor här. men ändå
 
nu har jag precis pratat med mamma och pappa igen, trevligt att höra deras röster och se deras ansikten (väldigt snabbt!) igen :)
 
nu ska stänga anna ner och kolla till barnen, har ni gjort era läxor än barn? POWER till MIG
 
 
min dejt - och måla på bordet, score 
 
 
vackraste jag sett
 
 
skrev hemliga meddelanden 
 
 
finfina nyack
 
 
klätterapan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela