asparf.blogg.se

7

Publicerad 2013-09-26 04:21:47 i Allmänt,

dag sju börjar gå mot sitt slut. 
 
trodde inte riktigt att det skulle bli så mycket barnpassande som det faktiskt har blivit. varje dag passar jag barn, vilket är kul för då har jag något att göra! låte lite deppigt, men det hade ju varit deppigare om jag inte hade någon alls att vara med. 
 
jag hämtade faby (ja, faby fabulous!) och carson, gick till en lite mataffär-kisosk likande sak och köpte snacks. så himla onyttigt. mellanmålen hemma var ändå bra, typ fil med flingor eller macka eller nått här är det en soda och chips... inte konstigt att de flesta är överviktiga (hihi alla är över viktiga, alltså för viktiga)
vi lekte lite, sprang runt osvosv.
 
susan och ian åkte på skolmöte, heather åkte och pluggade med en kompis och matt och jag fick ta hand om barnen. eller jag fick ta hand om 3 stycken busiga killar. nä, elakt matt hjälper faktiskt till fast är mer som en store bror än en barnvakt. typ busar med dem precis innan de ska sova, retas och sånt. gör livet såååå mycket enklare för mig...
 
tittade på film, åt chips och mözzzzte! fint
 
(för er som verkligen blev oroliga över heather, hon lever, allt är bra. eller hon har typ en stukning men behöver ändå gå runt med en plast sko typ..)
 
aja, nu ska jag ta en låång varm dusch för jag fryser. det börjar bli höst här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela