asparf.blogg.se

8

Publicerad 2013-09-27 00:15:54 i Allmänt,

så himla oproduktiv dag. 
 
vaknade sent, tog en varm skön fin super bra dusch. ren och påkläd trippade jag fin ner till fruksosten, pancakes, massa frukt och bagle! woo
 
nästan hela familjen var hemma, susan, matt och ian satt vid bordet och haether satt vid tvn. hon mådde inte bra, kunde inte gå stadigt på foten. matt och ian var i en djup diskussion om friluftsliv typ, matt ska gå på en 5 månader lång hajk från maj till oktober typ så han förbereder sig nu.
 
i vilket fall så har jag i princip bara suttit framför tv:n hela dagen med matt och heather... kollade på en rätt konstig film om rika ungdomar i LA som letade upp kändisars hus och rånade dem på saker. tydligen en sann historia
 
hjälpte susan med carsons och patricks garderob, plockade i ordning sommar och vinterkläder. 
sen kom killarna hem, gjorde läxor med dem. tog carson till parken, lekte på lekplatsen och gick ner till en liten fors/å och gjorde båtar av burkar som flöt omkring. 
 
nu är jag hemma. helt slut efter denna dagen vilket inte "makes any sense". aja, ska snart äta!
 
see ya'll later (nä, förlåt det var ful. eller jag gillar inte ya'll...i vilket fall) hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela