asparf.blogg.se

Framme

Publicerad 2013-09-19 17:29:36 i Allmänt,

så, äntligen framme!
 
sitter i min stora säng uppe på loftet, lyssnar på lite musik, hör susan och matt diskutera något planet under mig och fösöker göra mig hemma. känns lite kosnigt men nu bor jag här tre månader framöver. jag kommer fira halloween (SÅ TAGGAD!) här och thanksgiving (MER TAGGAD!) och bara ha allmänt kul hoppas jag. 
 
för er som inte vet så har jag åkt över det stora blå för att i tre månader bo här i Nyack med familjen Graham. de är famlijekompisar och här ska jag vara och hjälpa till med det som behövs. typ hjälpa till med läxor, plocka i ordning, hämta barnen från skolan osv. rätt trevligt! 
Nyack ligger cirka 30-40 minuter med bil från New york City, så förhoppningsvis kommer jag hänga där en del med. 
 
ja, så här skall jag skriva lite om vad jag har för mig om dagarna tänkta jag.
 
enjoy! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela