asparf.blogg.se

85

Publicerad 2013-12-15 15:55:12 i Allmänt,

Detta gjorde vi igår


På morgonen åt jag pannkakor med killarna. Mysig stund innan dem kom på att tvn existerade

Jag hade en lugn morgon, gick upp på mitt rum och gjorde mig iordning. Där nere satt jag sedan och pratade med Ian och Susan om min hy, den har blivit sååå dålig set senaste... Värre än vad den har varit på länge! 
Ian spelade lite munspel, jag försökte få killarna att klä på sig - fick ett melt down och låg i sängen i några timmar. Behövde det!

När familjen kom hem hade dem köpt gran. En så himla fin stor burrig sak! Jag var mig själv igen och allt kändes fint. Märkte att alla "gick på tå" runt mig, om ni förstår vad jag menar. Alla var väldigt försiktiga. 

Sen sprang jag Heather Ian och Patrick ut i snöstormen för vi skulle se the hobbit. Så himla fint ute, om det är något jag önskar mig till jul är det snö (och ett gymkort!!) 

Filmen var bra, lång som satan - runt 2 timmar och 40 minuter!! Tyckte den var lite seg och det var litelite svårt att förstå vad dem sa ibland! 

Sen blev det lite mat för familjen och jag gjorde lite julklappshandling. Köpte en sak till Johan en till pappa och en till mamma! 

Sen blev det target för att köpa låda till mig så jag kan börja packa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela