asparf.blogg.se

Måndag-tisdag-onsdag-torsdag-fredag

Publicerad 2013-12-01 06:01:43 i Allmänt,

Allt bara rör ihop sig till en stor gegga så detta kommer bli ett "vecko"-inlägg där jag bra skriver vad jag kommer ihåg.

Så, detta har varit en rätt vanlig vecka. Patrick var sjuk en dag så då var jag hemma med honom. Eller snarare, han var hemma två dagar. Carson var hemma en dag och Heather var hemma en dag... Så jag har haft rätt mycket sällskap denna veckan. Matt har faktiskt inte vart här hemma så mycket, lite tråkigt faktiskt. Eller det hade varit tråkigare om han inte hade varit här en dag när barnen inte var här, om ni fattar! 
Han sa i alla fall att han inte ska vara hemma här så mycket för han är dåligt inflytande på baren. Precis efter det lärde han carson om nipple twist, vilket ledde till att carson försökte göra det på mig... Han nöp mig och jag fick blåmärken. 

jag och Heather skulle göra karamell äpplen en dag men vi hade inte alla ingredienser så vi fick åka och handla. Fick världens lista av Susan, stor handla. Älskar att gå runt i amerikanska matvaruaffärer, så himla mycket. Men det är fasen farligt! 

När vi kom hem gjorde vi dem här underbaringarna. Så himla sött, men det kändes nyttigt haha 


När carson var hemma tog han min mobil och tog dessa bildar och massa filmer på denna filur. 

(Står förövrigt i ❤ u i lego bitar) 

Sen hat jag städar som vanligt, hämtat carson som vanligt. Carson hade en playdate med en kille som heter Lance. Har berättat lite om honom tidigare. Det var lite lustigt för när man har playdates brukar man ju lämna sina barn med de andra föräldrarna , men hans mamma skulle vara med. Så vi fick få tillsammans till parken, ingen fara för mig snarare kul med sällskap. Hon var en mycket intressant kvinna, jobbade som drug rehab nurse, var väldigt sträng och pratade mycket om sin ex man - hon var bitter på honom för han hade gjort massa saker i hans tidigare liv som han inte berättat för henne osv
Aja, det var bättre att vara med henne än att vara själv. Dem lekte i alla fall i parken, men Lance var inte så snäll mot carson så nu vill inte carson leka mer med honom... 


Detta är förövrigt mm standard food här, linssoppa med en halv bagle! Mm nyttigt typ 


Invigde även mina nya skor i veckan, dem är fina och så men satan vad mycket skoskav jag fått! Attans


Heather somnade en kväll. Hon sitter alltid uppe för sent med läxorna, alltid! Det är alltid tjafs om hennes bed time. Hon kan kolla på tv hela dagen och sedan vid 21 tiden komma på läxan även om man frågat henne om läxan innan. Kommer ihåg att jag också gjorde läxan sent och ibland vid tv:n men inte till klockan 23 liksom! 


Vi hittade en död mus på vägen hem från skolan. Vi tyckte han var söt fast jan var död. Vi kom överens att det var för att han hade munnen öppen och inte såg mosad ut! 


Gick ut med Jerry som vanligt, varje dag! 


Såg denna braiga och juliga filmen! Den är rolig, rörande och gullig, och inte minst julig. apropå rörande så har jg blivit så blödig det senaste, allt fint så som hemskt blir jag ledsen föe typ eller berörd! i vilket fall, Se den! Pappa, tror nästan detta kan bli en ny jul film! Vi ser den när jag kommer hem, okej? 


Carson och hans playdate juliana idag! Så himla söta!!! Tror dem är ett litet par, men när man frågar blir carson sur! 


Sist men inte minst, vi var på en book faire idag. Köpte böcker, en kul kille var där och buktalade och vi åt cupcakes!! Mm 

Nu är jag barnvakt och vi kollar på den nya filmen planes (som bilar fast med flygplan!) 

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2013-12-05 15:06:51

din blogg är verkligen härlig! älskar att du slänger in många bilder och sånt också. hoppas du har det bra! vi ses snart!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela