asparf.blogg.se

Måndag-tisdag

Publicerad 2013-12-04 22:20:26 i Allmänt,

Denna veckan har inte varit så spännande än, förutom att matt flyttade och ingen riktigt fattade varför. 

I måndags tog han hit en kompis, Daniel, för att hjälpa honom att flytta ut allt som skulle ut. Hundarna fick spel på Daniel, för dem hade aldrig träffat honom innan. 
Jag vek alla lakanen i Susan och Ians rum och lyssnade på Håkan och fick hemlängtan. Tänkte på konserten i somras med fina vänner! 

Patrick är sjuk igen, på riktigt. Han har halsfluss och ligger helt utslagen på soffan. Han har varit hemma två dagar nu, stackarn. Men han verkar trivas rätt bra med det.

Susan har också varit hemma båda dagarna. Kul med sällskap nu när matt flyttat. Så vi har passat på att gå ut och gå med hundarna vilket vi faktiskt inte gör så ofta. Igår blev det en kvälls promenad med Eve och hennes hund samt Heather. 
Idag gick jag och Susan på en en timmes promenad med alla tre hundarna ute vid the hook, vilket en ett stor berg. Så vi vandrade omkring i kylan. Idag var det runt 5 grader, helt okej faktiskt. Vädret pendlar så här. Ena dagen är det minus grader och andra är det flera plus grader!

Har även hunnit vara på the mall flera gånger. Igår kväll åkte jag och Heather dit för att köpa jeans och julklappar. Heather hotade två par jeans och två tröjor. 
När vi provade jeansen så var vi i samma omklädningsrum så vi hade rätt många jeans med oss. När vi gick ut och lämnade byxorna till tjejen som jobbade där fick vi världens blick och så sa hon tillräckligt högt för att vi skulle höra "denna högen kom från två!" Och såg skit pissed ut! 
Vår hög...

Aja, vi gick till forever21. Hittade en himla söt klänning och Heather provade säkert tio tröjor. Sen kom ytterligare en sur tant och sa till oss att skynda oss. Knackade och tjatade! Blä
Sen adlade vi även på target, träffade den söta kassörskan som jag och matt och Heather handlade av några dagar innan. Hon kände igen mig! Ska berätta hela storyn varför hon kände igen mig sen. 

Idag var jag också och shoppade, närmare bestämt JULKLAPPAR. Jajamän, ni hörde rätt! Köpte en till pappa, två till mamma, några till kompisar osvosvosv så himla kul! Kände mig så duktig, men jag är inte köa än. Nejnejnej
Så jag sprang runt som en galning mellan alla affärer, hade en plan och shoppinglista som jag kryssade av varje gång jag hittade något (lite kontroll freakigt kanske, men så himla smidigt)

Sen en ledsen sak, Zarah åkte hem i måndags. Vem ska jag nu hänga med? Haha deppigt men fasen sant. Alla lämnar mig ju :(((

Sen har jag ju som vanligt städat, plockat iordning, tvättat osvosvosv bi vet det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela