asparf.blogg.se

Nu brast det

Publicerad 2013-12-14 18:59:55 i Allmänt,

Ligger just nu på mitt rum med rödsvullna ögon och Snorig näsa...
Grät just ögonen ut mig! 

Det var ett tag sedan jag grät. Har inte gråtit här på hela tre månader men nu brast det. Allt bara svämmade över!!

Försökte få killarna att klä på sig flera gånger idag. Klockan är ändå 1 nu. Men det resulterade i att dem började säga saker och allt brast. Gick upp på mitt rum och verkligen grät. 

Jag vet inte vad det är, tror det är mixade känslor om att vara här, hemlängtan (!!) och att jag är sjuk. 
Men jag orkar bara inte med att allt jag gör är fel, orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela