asparf.blogg.se

Fredag

Publicerad 2013-11-12 20:09:29 i Allmänt,

Fredagen var en speciell dag. 

Jag vakande, var helt själv hemma. Åt min frukost framför tv:n och sen tog jag en power walk. Kände att jag behövde det. Tog sedan Jerry ut på sin walk, hemma var sedan Susan men hon var tvungen att snabbt åka till warwickr att hälsa på sin mamma. Hennes mamma mår sådär just nu...

Jag var hemma och hade inte så mycket att göra. Sandra hade varit hemma hos oss dagen innan så vi två hade städat, så det fanns inte mycket att göra. 
Jag tog en lång skön dusch, läste lite och kollade på tv. Tvättade en tvätt och plockade iordning. 
Sen kom matt hem, han hade varit ute på en hajk. Så vi degade lite! 

Sen kom Heather och Susan hem samtidigt och vi hade sedan tidigare bestämt att vi skulle åka och fixa våra naglar. Så matt fick ta hand om killarna, han var väl sådär glad för det... Haha 

Det var i alla fall så skönt att få naglarna fixade. En liten treat sådär. Gjorde svarta gel naglar för bara 25 dollar, det är typ 150kr!! 
Vi åkte hem och påvägen hem köpte jag och Heather med oss glass och pizza deg. Vi skulle göra pizza hemma! Mm

Hemma satte vi i gång att baka, små killarna kollade på tv medan vi bakade för fullt! 
Matt och jag spelade kort och sen thumb war. Man säger ju "one two three four i declaire a thumb war, five six seven eight" och sen börjar dem leka. Jag har alltid sedan sagt ...7,8 i used this thumb to masturbate". Så jag sa ju det och Susan, Heather och matt började skratta som galningar och Heather sa "Anna, now i love you even more!" Det var där dem tyckte att min bariär rasade ner. Dem har alltid skojar om sånt och jag har väl sagt små liknande saker men detta var det roligare dem hört tydligen. Sen berättade dem det för deras kompisar osvosvosv lite kul

Sen åt vi pizza, Dara heathers kompis kom och käkade med oss. Vi spelade kort och det var såååå varmt i det köket då! Höll fasen på att smälta bort! 

Sen kollade vi på film, jag åt en hel ben&jerrys själv och Heather sminkade mig. Såg ut som en drag Queen...

Sen gick jag och la mig och läste och satte klockan för på lördagen skulle jag och Zarah på äventyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela