asparf.blogg.se

Fredag

Publicerad 2013-11-02 23:14:31 i Allmänt,

Igår var Patrick fortfarande hemma. Carson och Heather var i skolan! 

Jag plockade iordning hemma, plockade undan frukosten och tvättade. Gjorde inget speciellt, gick ut med Jerry och det regnade :( blöt hund... Blä
Spelade 4 i rad med Patrick och matt. Patrick vägrade göra läxan, verkligen vägrade. Carson blev hämtad tidigare för att han inte mådde så bra. Heather kom hem och kollade på tv. 

Igår var verkligen en slapp dag. Jag sov lite middag, tog en lång dusch osvosvosv 

Sen kom heathers kompisar och vi åt middag. Lekte lekar och allt var rätt fint! 
Sen åkte Ian och Susan på bio. Heather gick på en football game och sen en fest, en riktig en denna gången. 
Jag satte på en film för killarna och carson slocknade nästan med en gång och Patrick såg hela filmen, sprang sedan hela vägen upp och la sig och sa "Anna, read to me!" Så det gjorde jag och så somnade han.

Satte mig sedan i soffan och kollade på youtube klipp. Var alldeles ensam och det var himla skönt! Sen kom matt ner, han hade haft en liten yoga session uppe på sitt rum, Heather kom även hem och berättade om allt som hade hänt. Killen som hade festen var jätte full och hög, det var många där, en pappa hade kommit och skrikit på föräldrara som var DÄR! Så himla konstigt aja, hon hade haft kul i alla fall
Innan heathet hade åkt fick hon världens talk. Vad hon fick göra, vad hon inte fick. Vad som skulle kunna hända, hur killar kan vara, vad alkohol gör med en, vad droger kan göra osvosvosv väldigt annorlunda från hur jag växt upp! Klart mamma och pappa pratat om allt det men inte avskräckt mig liksom, Heather vågade inte ens smaka på en öl igår liksom! Aja, pratade med Susan om det sen.

Sen tittade vi på lite film när Susan och Ian hade kommit hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela