asparf.blogg.se

Söndag

Publicerad 2013-11-04 04:52:37 i Allmänt,



Har haft en så skön dag. 
Vakande och kände att jag vaknat på fel sida, låg kvar längelängelänge. Gick sedan ner, visste att familjen skulle till kyrkan och att jag skulle vara själv. Åt min frukost och fixade iordning där nere. Gick sedan upp på mitt rum och läste min bok och åt halloween godis! Var inte på dåligt humör eller nått men kände bara att det var det som behövdes. 
Matt kom in och la sig på mig och sa att jag var lat och tjock för att jag åt godis, tills jag sa att jag hade mens, då studsade han upp och sa förlåt.

Susan Ian Patrick och carson åkte till warwick. Matt hade en kompis hemma som hette Susanna, det är något mellan dem. Han berättade om hela deras bakgrund, vilket drama! 
Heather och hennes kompis Dara tittade på tv. 
Jag kände mig alldeles för lat och gick ut på en 6.5 km walk. Himla skönt! 

Tog sedan en långlånglång dusch och gjorde mig iordning. Åt lunch och tittade sedan på tv med Heather och Dara. 
Det är förövrigt så himla kallt nu och huset vi bor i är ett gammal hus så det blir sviiin kallt här på vintern. 
Vi tjejer gick till starbucks och det kändes så himla höstigt. 


Starbucks har fått sina vinter drycker, mm en gingerbread latte! 

Hemma hade sedan jag heatet och Dara. Spökhistorie timma. Dem berättade om saker dem varit med om, så himla läskigt ju! 

Sen kom matt och berättade om sina kärleksproblem... Satt där länge och diskuterade. Sen kom vi överens om att jag och matt ändå ska gifta oss och att tjejen ändå inte spelar någon roll. 
Sen snackade vi om våra typer, vad vi faller för osvosvosv 
Åt burritos till middag och kollade på en konstig film, spelade 4 i rad och sen kom resten av familjen. Carson hoppade på mig med en gång, killen är bra fin. Så visar han sina känslor! 

Nu ska jag ta mig ett night snack och sen ska jag sova! 
Himla fin helg jag haft


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela