asparf.blogg.se

Tisdag-onsdag

Publicerad 2013-11-01 23:24:21 i Allmänt,

Dagarna har varit så snarlika denna veckan att jag inte riktigt kommer ihåg vad som hände på respektive dag. 
Så här kommer onsdag och tisdag, det som hände som sticker ut liksom!

Så det visade sig att killarna var riktigt dåliga och att måndagen inte var en mental health day utan dem var sjuk... Woops
Carson hade hög feber och Patrick hade halsfluss... Sådär kul. Så Susan åkte fram och tillbaka med killarna och Heather till sjukhuset för att ta tester och kunna få medicinen. Så jag när dem gjorde det gjorde jag mest iordning hemma, typ dammsög, tvättade och rensade i garderober. Jag rensade deras spel och pyssel-byrå och papper och penn-lådor. Så himla roligt när man ser skillnad på saker man gör! 
När jag rensade hittade jag massa låssas tatueringar så Heather och jag bestämde oss för att göra en tramp stamp, och lura matt! Gick sådär för han kände på den, men den såg fasen bra ut. 

Jag åkte även med matt till the mall för att handla. Vi gick runt en stund, till Levis och kollade på rean, till en outlet och sen till target för att handla mat. Sprang runt som galningar och letade rea saker. Matt är världens sale hunter. Så himla kul! 

Jag och Heather åkte även till the mall för att köpa det sista för halloween. Vi skulle bara vara där i 30 minuter men var kvar till stängning typ! Hittade inte ens allt vi skulle ha :( 
Hemma gjorde vi breakfast till middag!!! 
Så gott!! 


Något mer som vi gör är att spela fyra i rad. Alla spelar, matt är bäst på det. Jag har lyckats vinna några gång! Woho go me

Vad mer hände? 
Vi förberedde oss för halloween, dekorerade och sånt. Massa fina ljus, ett stort svart spindelnät över trappan. 
Mer har nog inte hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela