asparf.blogg.se

14

Publicerad 2013-10-03 01:03:31 i Allmänt,

så, här kommer inlägget om det jag köpte på marshalls. jag vet inte om det kanske är så jätte intressant men tänkte att det kunde vara kul att se.
 
kläderna + min fot. tyckte foten gav lite extra krydda till fotot
 
den ljusgråa tröjan är en längra modell i kashmir och är jätte mysig, lagom varm just nu
den svart-vit-randiga är en hoodie i tunnare material, lite kortare modell 
den svarta högen är ett par så sköna pyjamas byxor
de grå/rosa skorna är ett par joggingskor, sådär sköna just nu men jag går väl in dem
 
marshalls är himla bra för man kan fynda så otroligt mycket bra saker för en billig peng. ibland har dem så himla mycket bra saker som man vill ha medan andra dagar kan det vara helt utplockat på vad jag tycker är snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela