asparf.blogg.se

14

Publicerad 2013-10-02 17:34:00 i Allmänt,

precis två veckor nu!

idag har jag fått ett till jobb. woho jag ska bli hundvakt för jerry, en litenlitenliten hund. vet inte vad han är för ras men han är full av energi och himla söt! detta kanske är mitt kall i livet!?

på bilden, en ganska dålig bild men i alla fall, ser ni vad som hände med min mobil när jag var ute och var hurtig. lyssnade på musik, hade mobilen i min hoodie ficka och hoppade över en brunn eller nått och då flög mobilen... ner på asfalten och nu ser den ut såhär. :(
den funkar som den ska men det är fortfarande lite surt (JÄTTE SURT) kanske får se till att fixa den.
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-10-02 18:02:19

akta dig för glas splinter i fingrarna! that huuurts!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela