asparf.blogg.se

16

Publicerad 2013-10-05 06:17:14 i Allmänt,

jag har suttit ett bra tag nu och försökt klura ut hur man lägger ut videoklipp. tänkte att det kunde vara lite kul istället för att bara läsa. har gjort ett men kan inte lägga upp det, någon som vet?

idag har jag inte gjort mycket för världen. checkat the interwebs, kollat tv, läst, sorterat tvätt, lekt med carson och hans play date, blev friad till av matt, kollat på film, hade en väldigt intressant diskussion med heather och susan. we had the talk, vi pratade om relationer, killar, sexualiteter och allt som hör till. skit intressant att höra deras point of view. höll mest med vad dem hade och säga men ibland blev jag lite fundersam,hälsade på heathers kompisar, åt middag, kollade på film och nu ska jag sova!

imorgon ska jag till warwick, deras farm och de har tydligen apple picking festival där! wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela