asparf.blogg.se

19

Publicerad 2013-10-08 05:13:00 i Allmänt,

varför skulle vi få ånga att vi åt mat at the mall?
 
jo, det ska jag berätta!
för idag har jag, patrick och carson legat hemma med matförgiftning... vi åt kinesisk buffe. vet egentligen inte om det säger så mcyket, men ändå. 
patrick spydde i natt, jag hade världens kramp i magen, alltså magsäcks-magen och det visade sig att carson hade haft detsamma.
 
så idag har vi inte gjort många knop. jag var tvungen att gå ut med jerry och carson ville gärna följa med, så det fick han. jerry är så söt, men han äter så himla konstiga saker. maskar och gammalt hundbajs är hans favvo... jag försöker se till att han inte äter det men det är svårt som tusan. valpen är himla snabb!
 
hemma har vi kollat på tv, vikt tvätt, tvättat, ätit "snälla saker" för magen, lekt kurragömma, målat på fönsterna med fönster färg, pysslat lite mer och nu tar jag pause! 
 
matt kom nyss in i mitt rum med en träfigur, ställde den på mitt bord och sa "anna, detta är konst! KONST, så inget att leka med!" och sen gick han. jag kollade närmre på denna figur, blir ju nyfiken varför han säger så tydligt att "...KONST, inget att leka med". inser sedan att figuren är en kille som sitter och runkar... ropade tillbaka "tack, snällt att du tänker på mig!" haha. matt är så sjukt konstig! det roligaste är att han köpt den och inte fått den som man skulle kunna tro. nejnejnej, "anna, den kostade bara 15 dollar. kap ju!"
 
aja, en till sak. fick en fråga om matts frieri. vi satt och lekte med gummiband, killarna håller på att göra armband genom att virka gummiband. detta är det nya silly bands här. i vilket fall, så togmatt min hand och satte på ett gummiband och sa att vi skulle gifta oss. absolut tänkte jag för då får jag lagligt stanna kvar i usa!! Yippieee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela