asparf.blogg.se

21

Publicerad 2013-10-09 18:21:48 i Allmänt,

precis tre veckor idag!
 
det firar vi med att kolla igenom vad jag gjort:
 
 
första tiden läste jag mycket, försökte komma in i allt för allt var ju nytt! 
 
 
hämtade carson ofta från skolan. gick till parken eller bibblan
 
 
gick på dejt! (med sjuka carson - alltså han var sjuk på riktigt, inte sjuk som i konstig)
 
 
hängde ofta här, i parken med killarna
 
 
kollade på mycket film, gör fortfarande det!
 
 
fick nästan jobb på gilly hicks, här är jag i deras omklädningsrum 
 
 
första veckan var detta min standard lunch 
 
 
sen hängde jag en hel helg med dessa två - himla fin helg!
 
 
vi hängde här och ...
 
 
här, på en rooftop någonstans med zarah
 
 
sedan var vi här, i williamsburg, på marknad
 
 
hängde här
 
 
sen hände detta... :(
 
sen fick jag ett till jobb, passa JERRY!
 
 
DRÖM - en frukost som jag gärna skulle äta varje dag
 
 
sen var vi i warwick med pollarna. hösten är bra fin tycker jag
 
 
sen var det parad för djuren - blessing of the animals vilket en himla roig sak tyckte jag och heather
 
en snabbrepris på hur mina tre veckor sett ut! 
gillar att vara här, men längtar lite efter att få komma hem till "verkligheten" för detta känns fortfarande litelite konstigt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-10-09 18:57:53

Åh vad du verkar ha det fantastiskt!! Saknar dig här hemma❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela