asparf.blogg.se

22

Publicerad 2013-10-11 04:08:51 i Allmänt,


Så himla söta små med sina uniformer
:)
Mysigt! 

Insåg efter jag publicerat inlägget under att bilden inte såg jätte aptitlig ut, men det var den. Det kan jag lova! 

Påväg till hajken drog ian och carson massa gåtor för mig. En ska ni få här att klura på, kommentera svarat : 2 pappor och 2 söner är ute och fiskar. Alla får napp, men det är bara 3 fiskar! 

I vilket fall, Hajken var kul. Först hade dem ett möte, 5 killar med sina föräldrar var på plats. Uppdraget för dagen var att hitta 6 olika sorters löv. Gick sådär, killarna sprang mest bara runt och lekte! Senare på kvällen var den en camp fire så vi gick dit. Fick s'mores och underhållning - inte i världsklass men det var kul. Mysigt med eld nu när det börjar bli kallt, frös faktiskt lite! 

Påvägen hem stannade vi på ett snabbmat ställe som heter wendys, så HIMLA gott! Åt en pretzle cheeseburger, låter inte det bara så gott? Mm-hm 

Vad har mer hänt idag? 
- carson räknade alla dagar som var kvar till jul och frågade om jag skulle vara här då. Jag sa nej, för det ska jag inte. Och han blev ledsen över att jag ska åka hem så snart : Anna, its only 2 more months!" 
- Heather sa idag att vi är systrar - eller så länge jag är här så är vi det. Sen berättade hon om sin cruch. Kändes fint!
- matt hade sin work-out of the day genom att slänga upp mig på ryggen och gå upp för trappan (20 steg kanske). Jag hade liksom mitt huvud vid hans butt så om han hade tappat mig hade jag DÖTT!! Nä, men förmodligen skadat mig lite i alla fall

Nu ska jag sova, ska upp tidigt för ska till nyc - hjälpa dagg med lite saker! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela