asparf.blogg.se

25

Publicerad 2013-10-15 03:37:51 i Allmänt,

När jag vaknade imorse var set tomt. Inte en själ hemma. Trodde alla hade åkt till warwick utan mig, att det kanske blivit något missförstånd. Men det hade det inte, för dem vara bara i kyrkan! Sicken tur! 

Jag och Patrick gick ner på the street fair som var under helgen. Så himla mycket folk, men det var kul. Mat överallt, folk överallt och saker överallt!

Hemma packade vi, i två timmar vilket är ganska vanligt att vi gör. Allt tar tid! 
Vi packade bilen och stack. 
(Ian och carson plockade äpplen, en sak som tog tid.)

Här har vi lekt, Heather fixade mitt hår, lekt mer osvosvosv när Heather fixade mitt hår var pojkarna så fina och gulliga! Och Patrick sa idag att jag är galen (vilket han alltid gör) och jag svarade med att han gillar ju det, och hans svarade : "i love it!"
Vi skulle rida men det blev för mörkt :( 
Jag på gungan + har på mig min nya finfina tröja! 

Vi åkte till affären, köpte det som behövdes. Åkte sedan med Matts mamma, Sudans syster, till hennes hus och hon berättade på vägen dit att Finns massa spöken i det området... NOOO 


Just nu sitter jag vid en brasa, en man spelar gitarr, små killarna gör s'mores och vi åt nyss världens godaste middag : chili med massa ost och chips!! Mm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela