asparf.blogg.se

26 el. 27

Publicerad 2013-10-15 16:58:34 i Allmänt,

Jag har tappat räkningen på hur många dagar jag har varit här nu! Då är det bra :)

Tänkte bara lägga upp bilder och visa lite från gårdagen! 


Heather spelar piano som en gudinna + att hon sjunger till det!! Satt och hade gåshud över hela kroppen. Grejen är att hon sjunger hela tiden men inte seriöst, ni vet som man gör, trallar liksom. Men hon tig verkligen i från tårna och var då duktig!


Jag red!!! Fick rida på Freja som var världens finaste häst. Kommer säkert komma hem till Sverige och vara häst nörd nummer 1! Haha oh well


Medan de andra red hästarna till pennings, vilket är en liten Lanthandel så tog jag och carson bilen. Yeah, you heard me, jag tog bilen och det var första gången jag körde på 4 veckor. Kändes så himla bra! 

När vi kom hem packade vi ihop, sa hej då till Ronnie som tar hand om hästarna. Han var så snäll och sa att jag var så bra att ha för jag är snäll, trevlig, fin och artig! Tacktack fick även en bok av honom, han är tydligen väldigt religiös, och boken är om just Jesus och hela det! Ska bli intressant att läsa 

Så jag kanske kommer em som en tjock kristen som ä galen i hästar? Sicken kombo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela