asparf.blogg.se

27 el28

Publicerad 2013-10-17 03:53:08 i Allmänt,

Idag vaknade jag många gånger innan jag skulle upp. Ian duschade någon gång vid 06 tiden, Heather och matt skrek på varandra om något och Patrick skrek på Susan för att han inte ville till skolan! 
När jag skulle upp var jag så trött! 

Ian var hemma och jobbade på kontoret. Jag åt frukost med matt och hade världens diskussion om miljön, vad vi vill göra med våra liv osv. 
Gick ut med Jerry och träffade en så gullig tant, stod och pratade med henne  rätt länge!  

Tog sedan Ians bil till englewood cliffs till Zarah. Var hur nervig som helst för folk kör som dårar och jag skulle en längre väg, typ 30 minuter med bil! Allt gick nästan bra, jag missade vart vi skulle ses men som tur var såg Zarah mig så hon gick guida mig tillbaka! 
Vi åkte hem till henne, bytte bil och åkte till whole foods, ett himla bra ställe där man kan fixa ihop sin egna matlåda. Allt ifrån sallader, indiskt, husman osv + att allt är organic


Efter lunchen kikade vi omkring och åkte hem. Kollade in var Alicia keys bodde då hon bor nära Zarah! Hur coolt!?
Åkte hem, hämtade carson och gick hem. Hemma försökte jag få barnen att göra läxan, vilket alla gjorde. Hade lovat carson att gå med honom till din kompis, men matt stoppade oss genom att bära upp mig på ryggen... Igen! Grejen var att han skulle släppa mig i soffan men jag slog i huvudet i armstödet. Gjorde inte så himla ont men matt fick så dåligt samvete! 

Varje gång jag såg honom såg han ledsen ut, nästan så jag fick dåligt samvete! Jag menar jag var ju med och lekte liksom

Sen hade Ian och carson cubb scout möte här, 7 små killar + deras föräldrar! Kaaoozz
Jag och Heather smet upp på hennes rum och fixade hennes tröja, för hon har just nu spirit week denna veckan. Imorgon har dem color war i skolan så dem kastar färg på varandra!! 

Gick upp på mitt rum och kikade lite på datorn och då kommer matt in och kastar ett paket på min säng. Ett kort med en tjock katt med texten "sorry" och choklad! Så himla fin grabb men jag fick nästan dåligt samvete för det för jag hade skämtet om det med andra liksom.. 

Nu kollar jag på tv med Heather! Så trött, ska sova men först säga till matt att han är förlåten, för det är han verkligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela