asparf.blogg.se

31

Publicerad 2013-10-20 00:15:21 i Allmänt,

Listade ut igår att jag då varit här i fyra veckor, en månad alltså! Dvs att det idag är dag 31.

Det är lite bloggtorka, ska försöka ändra på det! 

I vilket fall. Igår, fredag, var det lugnt. Gick upp som vanligt, åt min frukost (åt så himla mycket igår morse, en hel bagle och en stor skål med honey oat cheetios!!) och gick ut med Jerry! Alla älskar Jerry så jag träffar en del som kommer fram och pratar men det är inga i min ålder tyvärr :( 

Sen hemma plockade jag iordning, diskade, vek tvätt och tittade lite på tv. Susan övade på sin sång från musikalen wicked som hon skulle sjungs senare på kvällen på kyrkans fun racer. 
Jag fick även ett uppdrag, gå till affären och köpa halloween godis. Carson skulle nämligen på trunk and treat. Och nej, jag har inte stavat fel på trick. När man är cub scout som carson är så är det en tradition att köra trick och treat från bakluckan av en bil. 
Så, jag gick ner på stan och köpte fem påsar godis. Träffade även Walter, han är husse till Jerry, och pratade med honom och fick betalt. Matt frågade mig en gång om han var min pojkvän som jg hade i smyg eftersom jag och Walter alltid ses på konstiga ställen... Nä, han är lika gammal som min pappa så, hm tror inte det! 

I vilket fall efter inköpet av godis och en pratstund med Walter rörde jag mig mot några fancy klädaffärer som finns här. Tog helt enkelt rast! Hittade inget men det var kul att kolla :)

Sen kom Heather hem och hon hade givetvis glömt sin homecoming biljett i skola så jag fick köra henne till skolan och hämta upp den. Sån frihet att köra själv nu. Hämtade sedan upp carson påvägen hem vilket också kändes stort! Anna växer upp!!


Den gick dagen fort som attans. Eves, som är vår granne och Susans bästa kompis, dotter gillian fyllde år så vi gick till Jonny cakes och åt födelsedags middag. Eller vi åt kl 16, men ändå! Jag körde på den amerikanska klassikern grilled cheese med fries och kan nu dö lycklig! SÅ HIMLA GOTT

Vi firade henne och hon ät så jäkla rolig och bra. Hon är 21 och går just nu på college men vi ska hänga någon gång framöver! Score, kanske fått en amerikansk kompis!! 

Vi käkade på, gick sedan och åt frozen yoghurt och gick hem. Kollade lite tv och gjorde iordning för Carsons trunk and treat och för heathers homecoming. Sedan drog jag med Patrick till matchen och han hittade givetvis kompisar där så jag fick sitta själv. Sög ju, men var rätt kul att bara sitta och kolla på allt som hände!


Vi gick sedan hem efter att jag bråkat med Patrick i femton min... Killen ville givetvis inte hem men det var sent så. Carson och matt satt och kollade på the hobbit när vi kom hem, så jag dumpade Patrick där och sprang till kyrkan som ligger alldeles runt hörnet för att höra Susan sjunga! Åh så duktig hon är
Det var massa mat och jag käkade på, gratis är gott haha 

Sen var jag helt slut efter den dagen. Så packade bara ihop mina grejer för dagen därpå (idag alltså) ska jag till the hamptons. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela