asparf.blogg.se

32

Publicerad 2013-10-21 04:13:24 i Allmänt,

Massa inlägg idag! Woho 
Anna är på banan igen

Sen sist jag skrev så har jag kört runt dagg; till the storage med massa gamla möbler, till amagansette vilket är grannstaden där hon shoppade lite. 
Sen hade dagg två patienter här så då tog jag en napp! Så himla skönt

När allt det var klart var det mörkt och kallt. Vi var hungriga och åkte till den svenska restaurangen i the hamptons - the livingroom! Jag är: 


KÖTTBULLAR!!!!

ochochoch MARÄNGSVISS!!! 

Lyckan är gjord, så himla gott! När jag åt det märkte jag hur mycket jag faktiskt saknat svensk redig husman - favisen! 

En rolig liten sak som hände var att jag och dagg satt vid ett bord när en man kom fram till vårt bord. Kollade på mig, läänge. Sa sedan "förlåt att jag stör, men vad pratar nu för språk?" Och jag svarade att det var svenska. Han nickade, var tyst en längre stund. Blev lite awkward men sen sa han, "och förresten, du är så himla vacker!" Och pekade på mig! 
Varje gång det händer här blir jag så himla glad!! Det är världens självförtroende boost att vara här 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela