asparf.blogg.se

32

Publicerad 2013-10-20 15:50:32 i Allmänt,

Gårdagen, skicken dag.

Jag gick upp tidigt på morgonen, ingen annan än carson var uppe vilket är ovanligt. Han spelade Wii och var helt uppslukad av det. Satt och kollade när han spelade medan jag åt frukost.

Sen tog jag mitt pick och pack och så vandrade jag ner till busshållplatsen. Första bussresan från nyack till nyc tog längre än väntat, cirkus 1.30 timma... Jag var lite stressad för jag skulle hinna med en annan buss som avgick 10 kvarter bort. Men det visade sig att jag var där först av alla. Så jag gick in på starbucks, var svettig efter den power walken så ville ha något kallt men inte en frap. utan något annat, det blev tyvärr en cocosnötsvatten sak med smak av ananas... Smakade bajs :( 


Sen satt jag äntligen på bussen, tre timmar tog den så jag försökte sova vilket gick sådär. 
Väl framme i East hampton plockade dagg upp mig och vi åkte direkt till en fancy restaurang. Jag kände väl inte riktigt att jag passade in med min stora college tröja med Musse pig och mina slitna vans samt flottigt hår. Menmen det gick himla fint ändå, jag ät en så himla god black bean and avocado wrap. Sen gick vi och handlade lite frukost mat till mig, kanel cheerios! Kanon kombo tänkte jag, så dom blev det givetvis


Påvägen hem svängde vi förbi daggs väninna leslie. Så himla vacker kvinna! Hon var liten och späd, stålgrått långt hår med så himla mycket volym och det varmaste leendet! Hennes 15 år yngre pojkvän Michael var också där. Dem tittade sådär kärleksfullt på varandra hela tiden, det kändes som att jag satt i en film. 

Efter lite snack med dem tig vi vårt pick och pack och rörde oss hemåt. Jag packade upp, dagg läste svenska skvallerblaskor som jag tagit med. Sen så började vi kolla på en ny serie som heter the top of the lake eller nått sånt. Kan inte avgöra om jag tycker den är bra eller dålig. Spännande ja, men det är något som inte stämmer! 


Nu sitter jag i alla fall och tittar ut över havet. Det är en strålande dag men det blåser som sjutton! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela