asparf.blogg.se

Halloween parade och nyc-dag med Ramberg's

Publicerad 2013-10-29 15:47:06 i Allmänt,

Har haft en så himla fin helg verkligen! Vaknade sent och gick ner till köket där killarna gjorde våfflor (tjock våfflor) till frukost!! Drömmen ju 
Sen gjorde jag mig iordning, gick till DD's köpte lite fika! Hemma lekte killarna, Heather sov och Susan och Ian degade. Sen åkte jag och Susan till the mall för att köpa det sista för allas kostymer. Sen kom Zarah när allt var som mest kaos, alla sprang runt och letade efter sina saker och sminkade sig och waaah!!

Sen hände detta...

Dorothy, the good witch och en djävul! 
Heather försökte få på mig högklackat, så bra gick det! 

Paraden! 
Familjenfamiljen 
Hejhej

Vi var med i paraden och det var så himla kul! Folk överallt, godis överallt - folkfest helt enkelt! 
Vi gick från memorial park upp genom nyack. Vi var karaktärer från the Wizard of Oz, Heather var Dorothy, Ian var fågelskrämman, Susan var the wicked witch, matt var lejonet, Patrick var plåtnicklas, carson var en munchkin och jag the good witch! Sen hade vi Zarah också som var en djävul. Så himla kul att lyssna på dem som tittade på paraden för dem sa typ " åh kolla, där jag vi the wizard of Oz... Och en djävul!" Haha
Efter paraden så var det öppethus hos grannarna, alla hade med mat. Kändes så fel att ta mat men äh, va fasen vi var hungriga. Zarah och jag åt sönder oss på sötsaker, allt ifrån mudcakes, cupcakes, black n' White cookies till donuts!! Mår illa av att bara berätta det. Sen var det ghost story time i trädgården framför en eld. Så himla mysigt och jag blev så tagen av historien. 
Efter det gick jag och Zarah hemma, vi skulle egentligen till the haunted house där Heather "jobbade" men det hade stängt :( 

Men hemma satt matt i sina tajta trikåer och ville spela fyra i rad. Så det gjorde vi, och sen spårade det ur. Våra konversationer var så himla kul! Skrattade så himla mycket. Vi pratade om allt ifrån droger, till månggifte till att bara vara allmänt sarkastiska. Jag och matt bjöd in Zarah att gifta oss med oss, så i augusti smäller det! Haha
Mitt i vårt samtal kom Heather och sina kompisar och vi kunde inte fortsätta prata. Damn

Sen blev det sent och Zarah var tvungen att åka hem och jag tittade på tv med familjen. Vi såg the heat och den var så himla kul, se den om ni får chansen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela