asparf.blogg.se

Måndag

Publicerad 2013-10-31 19:19:08 i Allmänt,

I måndags var killarna sjuka. Dem var kanske inte sjukasjuka utan mer en mental-health day. Så för att se till att killarna inte bara satt hemma och kollade på tv så åkte vi till warwick. Påvägen blev alla akut hungriga så vi stannade här: 

En food truck mitt ute i ingenstans typ. Åt en så himla god cheeseburger, som såg ut såhär:


C'MON look at this beauty! 

Alla var på bra humör och vi satt och drog skämt. Carson och Patrick var överens! Åh så fin stund 

Sen hoppade vi in i bilen igen och ended up in warwick. Woho
Lekte med killarna på gungan. "Hur många kan få plats på samma gunga?" Gick en tour runt området till killarna började spotta på varandra vilket ledde till att dem började spotta på mig - INTE EN BRA IDÉ! Så jag slutade leka med dem hehe POWER

vi gick sedan en promenad. Och efter det tog vi oss mig hästarna. Borstade den och sen fick jag stå och vänta i evigheter på att Susan skulle göra några phone calls och betala en snubbe osvosvosv matt sa något bra den andra dagen "5 Graham minuter är 15 vanliga minuter" vilket är väldigt sant 

Sen red vi och det är så himla kul, men det är fasen läskigt! Men det känns som jag börjar greppa set nu! 
Killarna blev trötta och satte sig i bilen, Susan fixade med hästarna och jag plockade upp det som vi behövde ta med hem igen. 

Påvägen hem köpte vi burritos och tacos. Åt i bilen. Killarna var as trötta och började bråka som galningar! Får panik när det händer, finns liksom inget man kan göra! 
Carson somnade tillslut i bilen, hemma kollade vi på tv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela