asparf.blogg.se

Tappat lusten

Publicerad 2013-10-29 03:36:16 i Allmänt,


Förlåt ni som läser och vill veta vad som händer i mitt liv för att jag inte skriver så mycket! Jag har lite tappat lusten för att blogga... Men den kommer nog igen :) 
Tror att det främst är för att det i te händer så mycket spännande, och för att jag inte tar kort på så mycket längre. Har inte så mycket att visa upp, kommit in i rutin här liksom! 

I vilket fall. 
Ska se om jag snabbt kan dra vad jag gjort dem senaste dagarna.
Torsdag var jag hemma och kollade i princip på tv hela förmiddagen. Dr Phil, food network och allt sånt kul. Heather var hemma vilket jag fick reda på vid 1 vilket innebar att hon hade sovit väldigt länge. Men tjejen gick inte upp förrän kl 15 ändå! Hur i helsike kan man sova så länge!? 
Aja, jag åt lunch - Matts hemmalagade kycklingsoppa! Mummms sen blev det även en Applecider donut för det tyckte Heather att jag behövde. Sedan fick jag springa och hämta carson. Lillkillen har fortfarande på sig shorts och t-shirt och det är kallt nu. Det är absolut jacka-väder, fast det är strålande sol! 

I vilket fall, hemma gjorde carson snabbt läxan och sen fick vi springa till pianot. Han var så söt för påvägen dit tog han min hand och frågade mig saker om Sverige och sa sedan "jag vill så gärna åka till Sverige!". Han kan vara busig och lite små elak ibland men när han säger saker som det bryr jag mig inte! Så himla fin kille, kommer göra en flicka väldigt lycklig någon dag

Susan hade varit i warwick hela dagen så hon var hemma sen när vi kom hem och lagade mat. De andra satt klistrade vid tv:n. 
Sen var den dagen typ slut! Hände nog inte så mycket mer tror jag 

Fredag, då gick jag upp och var helt slut ändå. Matt och Susan försökt få kontakt med mig men det gick fasen inte, var helt borta! Så jag gick på en power walk  vilket var himla skönt. Lyssnar på P3 dokumentär när jag gör det, tips, för det känns som tiden går så mycket fortare då!
Hemma tog jag ut Jerry på en walk, duschade sen och hoppade i kläderna snabbt som attan för jag Eve och Susan skulle till the party shop för att köpa kostymer för halloween paraden. Här i nyack är det en parad varje år, och det är som en folkfest. Och vår familj skulle vara med, självklart! 
Köpte det vi skulle ha, svängde förbi tacobell för snabblunch. Varför har vi inte det i Sverige? Det är himla gott! 
Sen släppte vi av Susan på Carsons skola för dem hade någon special dag, typ halloween dag då föräldrarna skulle vara med och göra olika aktiviteter! Hemma satt Heather och matt och kollade på tv. Heather fick den briljanta idén, tyckte hon, att hon skulle locka mitt hår. Hon visste inte vad hon gav sig in på, det tar typ 2 timmar art locka mitt hår... Så jag satt där och kollade på tv och fick en make over! Woho
Patrick var hos en kompis, carson hade en play date hemma. Fick sedan i uppdrag att ta med de små och köpa glass, så med mitt lockade hår gick vi. 
När jag kom hem så var carson tvungen att fixa iordning sig, han skulle på fest! Hjälpte till med det, sedan blev det snabb middag bestående av grilled cheese! MUMMA 
Sen körde jag carson och Susan till pardeeeey:t, hämtade upp Heather hemma och åkte till the mall. Vi köpte halloween kostym till henne, hon var dorothy. sen såg crazy grandpa, så hysteriskt himla rolig! 
Sen körde jag hem och mådde så himla illa efter alla popcorn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela