asparf.blogg.se

1

Publicerad 2013-09-19 23:41:33 i Allmänt,

så, dag ett avklarad! 
 
(och ja, ni som läser kommer få stå ut med mina eventuella stavfel!)
 
gick upp efter en tolv timmar lång sömn, har dröm sängen verkligen. åt pancakes till frukost som jag och carson gjorde, skickade carson till skolan och satt sedan hemma med susan en stund och diskuterade skolskjutningarna som varit i usa det senaste. säkerheten på skolan är just nu rätt hög, fick reda på att man just nu låser alla dörrar efter eleverna kommit in, man får inte ha ryggsäck på vissa skolor för man kan ha vapen i dem osv. rätt hemskt!
 
packade upp lite idag också, försöker göra det lite mysigt och så det känns hemma! 
 
hade världens kris idag också (ah, världens var det väl knappast men) jag hade glömt köpa en addapter, de har ju andra eluttag här så jag kunde inte ladda datorn eller mobilen och båda höll på att dö! OH NO
 
men matt, som bor här och han är barnen kusin, tog mig till the mall (fun fact: tredje största i usa tydligen!) och nu funkar allt som det ska! himla fint
 
matt och jag hämtade carson från skolan, åkte ner till hudson river som ligger nära skolan och kollade lite. det är väldigt fint. ska ta mer bilder än vad jag gör. blir nog roligare för bloggen också 
 
ja, nu passar jag barnen och snart ska vi äta.
 
over and out 
 
 
 
lite av mitt rum
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela