asparf.blogg.se

12

Publicerad 2013-09-30 16:47:20 i Allmänt,

hejhej idag vakande jag sent, eller sent för att vara mig och för att vara här. kl 10! var helt slut efter denna helgen. mycket nya intryck, sena kvällar osvosvosv i vilket fall, idag är både heather och patrick hemma från skolan, båda är verkligen vrål förkylda så idag förstår jag att dem är hemma. susan är väldigt snäll när det kommer till sina barn, alltså på det sättet att hon nästan är för snäll för deras egna bästa kan jag tycka. som när carson och patrick var hemma varsin dag utan att egentligen vara sjuka... idag hämtar jag upp carson från skolan, skall städa lite, tvätta lite och ta hand om sjuklingarna! vilken kul dag att se fram emot. nä, men sånna här dagar är rätt sköna ibland. kanske, bara kanske hinner ta mig en tur på stan så jag kan kika på the thrift shops här! vi hörs sen. p.s ska göra ett inlägg så ni får lära känna familjen här. alltså bild och lite info! om det godkänner det dvs. d.s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela