asparf.blogg.se

3

Publicerad 2013-09-21 23:25:29 i Allmänt,

nu har jag fått en lugn stund. wipdido
 
idag har varit en lååång dag, passat carson sedan kl 9 imorse (nu är kl 17). men vi hittade på rätt roliga saker idag. började med att åka ner på stan (vilket är typ 2 kvarter) och letade oss fram till alla leksaksaffärer vi kunde hitta för att inse att dem inte öppnar förrän kl 11...
 
hemma lekte vi lite med grannpojken, abby. sedan hem till matthew för att fråga om han skulle med och kolla leksaksaffärer - absolut det skulle han. vi tog våra sparkcyklar och zickzackde oss mellan alla människor. carson hittade en sten för en dollar, givet köp tyckte han och köpte den. köpte lite godis, lämnade av mattew hemma och begav oss till bibloteket och satt och spelade spel. fint!
 
hemma träffade vi snabbt ian och patrick som packade för fullt för de skulle ut och kampa. kastade i oss lite med tillsammans innan de for iväg. carson och jag lekte lite till, han med sina kompisar och jag... tittade väl mest på. 
 
ja, matt kom hem och berättade om sin utekväll med kompisar och om allt som hänt. massa gamla kompisar han träffat på osv. på något sätt kom vi in på fängelse, skillnaden på prison och jail och jag sa väl att de närmsta fängelse jag kommit är OrangeIsTheNewBlack och han sken upp och sa att hans pappa är med i den!! (ni som kollar, ni vet crazyeyes, eller susan som hon heter, hennes pappa i serien det är matts pappa! cooolt vaaaa)
 
nu stack i alla fall matt till gymmet, carson är med mattew, ian och patrick är på läger och susan och heather påväg hem från deras hästar! jag är alltså ensam för någon timme och det känns himla lyxigt faktiskt! 
 
hejhej till nästa gång 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-09-23 10:10:03

aaahh va kul med Orange is the new black! feeett koooolt!
Roligt att du åkt till New York nu :) så avis jag blir! det verkar vara varmt också?

PS. Vapianos är tyskt! (don't anger the germans)

Svar: jag veet, feet nice!det är varmt, igår var det lökigt varmt men vi var i n storstad så kanske därför. men det var 85f för några dagar sedan så runt där ligger tempen.

hon i kassan sa att det var svenskt... kocken med?
asparf.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela