asparf.blogg.se

4

Publicerad 2013-09-22 15:39:47 i Allmänt,

idag åker jag till New york för att träffa upp några svenska tjejer som också är här som au pairer. ska bli jätte kul att träffa dem, ha några men kan vara med utanför familjen. fint! igår kväll passade jag förövrigt några andra barn, Lulu, Izzy och Faby. väldigt söta barn och väldigt energiska, var helt slut när dem hade gått och lagt sig. mamman i familjen skall i alla fall koppla ihop mig med hennes vännina som också är svenska som bor i nebraska, så snart kanske jag åker dit också! haha aja, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela